Recovery

Totaalzorg en actief hestellen

Bij ons begint de weg naar pijnvrij bewegen via een gezonde mix tussen behandeling van de klachten en actief aan je herstel werken. We stoppen niet bij enkel de pijn wegwerken, maar zorgen dat het gat tussen revalidateren en opnieuw presteren ook meteen wordt gedicht door de problematiek structureel bij de oorzaak aan te pakken zodat deze (en andere potentiële problemen) zich niet meer voordoen en er zo snel mogelijk opnieuw voluit kan worden getraind en geleefd.

Ook sportverzorging past perfect in dit plaatje. Kickstart je herstel via een sportmassage of cupping. Ontdek eveneens ons voedings -en recoveryprotocol. Remember: een trainingsprikkel is maar zoveel waard als de kwaliteit van het herstel. Sterker of sneller worden gebeurt -letterlijk- in rust, niet tijdens de training.

Sportmassage & cupping

Last van spierpijn, ondermatig herstel of vervelende kwaaltjes?

Laat je behandelen gedurende 30 of 60 minuten om je herstel optimaal te bevorderen.

Maak een afspraak
Sportmassage & cupping
  • 30min 40€
  • 60min 75€
Sportmassage & cupping

Bewegingsscreening

Pak fysieke klachten bij de wortel aan.

Samen gaan we actief op zoek naar de onderliggende oorzaak van fysieke klachten in plaats van enkel passieve symptoombehandeling te blijven herhalen.

Maak een afspraak
Bewegingsscreening
  • 75€ (±60min)
Bewegingsscreening

(Sport)-kinesitherapie

Een kwalitatieve, persoonlijke aanpak met focus op manuele therapie, sport en beweging - geheel in lijn met de principes van RAW Performance.

Maak een afspraak
(Sport)-kinesitherapie
  • Coming soon
(Sport)-kinesitherapie

Voedings & recovery protocol

De trainingsprikkel is de start van de opbouw... maar het is hoe goed je op die prikkel reageert en hoe vlot je herstelt dat het verschil maakt tussen stilstand en progressie. Er is echter zoveel informatie in omloop rond voeding, slaap en herstellen... En de helft daarvan claimt het magische middel te zijn.

Maar hoe zit dat nu juist? Waarom werkt dieet X wel voor de ene en niet voor de andere? Waarom heeft de ene 8 uur slaap nodig, en is de andere uitgerust na 6 uur? Waarom heeft de ene moeite om 's morgens een hap door de keel te krijgen? Wat zijn die vreetbuien s' avonds of wanneer men zich verveelt? Wat doet stress met je herstel? Wat is nu precies de functie van stress eigenlijk? Wanneer eet je nu best welke soort voeding? Wat met jouw sport specifiek? Wat voor jouw werksituatie?

Het juiste antwoord start zoals altijd met... "het hangt ervan af..." en dus niet met "volg dieet XYZ" of "neem supplement Y". Het lijkt zo logisch dat voeding en herstel iets puur invididueel moet zijn, en toch volgen we nog steeds doodleuk allerlei massaprogramma's...

Maar hoe zit het dan wel? Wel... het hangt ervanaf. Er spelen tal van factoren mee, dus die dienen te worden geëvalueerd. Wat zeker is, is dat voeding en recovery altijd invidueel dienen te worden bekeken vanuit het individu.

Maak een afspraak
Voedings & recovery protocol
  • individuele sessie: 150€, groep (min 3 pers): 50€ (±120min)
  • opvolging (individueel of in gesloten groep): 75€/maand.
Voedings & recovery protocol